یک مرد در دنیای وب

یک مرد در دنیای وب چه می کند

یک مرد در دنیای وب

یک مرد در دنیای وب چه می کند

پدر روزت مبارک!!

سلام .امروز روز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلمه.  

پدر منم معلم هست و الان 18 سال از خدمتش در آموزش و پرورش می گذره. 

با اینکه پول خوبی توش نیست( خدارا شکر که هرچی داد و نداد حکمت اوست)  

و باید دو سه تا شغل دیگه درکنار ش داشت تا بشه زندگی رو چرخوند ولی همین جورش  

هم خوبه . آخه معلم بودن با سخت بودن با هم معنی پیدا می کنند. 

دیروز جوراب فروشی ها خیلی شلوغ بود و اگه یادت هم نباشه یادت میندازن 

که بری به پدرت بگی 

                                      ( آقا اجازه روزت مبارک)

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:10 http://carmensitta.blogfa.com/

جوراب!عزیزم!!! آره...!
به پدرتون از طرف من تبریک بگین. و اما جواب سوالتون:
فضولی چرا؟! امیروو میگفت در مورد دوستات وقتی چیزی می پرسی نشونه ی اینه که برات مهمن نه اینکه فضولی باشه!
حالا این همه رو گفتم که بگم براتون مهمم!!![خونسرد]!!

خب این عکس رو بعد از کشتار روز دوشنبه ی بعد از جمعه ی انتخابات گذاشتم و کلا بعد از اینکه دوستای زیادی کشته شدن. اون هم به ناحق... دوستانی که میخواستن جوونه بزنن و سبز بمونن،‌به احترام اونها. که این کار کوچیکیه. این عکس هم مال پروفایل کلوبمه که دو ماهیه نمیتونم واردش بشم!

و اما در مورد سریع الجواب بودن! عارضم به حضورتون که پیش میاد و از اونجایی* که کامی جون درست شد و میشه به نت وصل شد و جای بسی خوشحالی داره!!!‌از همون جا( اشاره شود به *[نیشخند]) بنده بیشتر میام نت! این هم بعد از اولین وصل شدن خودم رو دو ساعت مهمون کردم به افتخار خودم!!!!

الان مامان صداش اومد که میگه: باز تو اینترنتی؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد