یک مرد در دنیای وب

یک مرد در دنیای وب چه می کند

یک مرد در دنیای وب

یک مرد در دنیای وب چه می کند

سال نو مبارک

سلام به همه ی عزیزان و دوستان همراه 

در این مدت کوتاهی که از سال جدید می گذره اتفاقات خوبی برام افتاد,اولین اتفاق خوب  

وبلاگی سال 89 بازدید خانم آنی دالتون از این وبلاگ بود( صدای سوت و کف و هیاهوی حضار!!). ما یه  رسمی داریم که با استخاره یک نفر رو به عنوان شکوم(shekom) انتخاب می کنیم و این 

فرد اولین کسی هست که در سال جدید قدم به خونه ما میزاره. 

خب چه کسی بهتر از آنی که شکوم وبلاگ ما باشه؟! 

راستش این اتفاق خوب استارت خبر های خوب بعدی بود. شنیدن خبر خوب یه موقیعت 

اقتصادی جدید, خبر خوبی که هنوز هم مزش زیر زبونمه. یا از شنیدن موفقیت یه دوست

و جواب شیرینی که خیلی منتظرش بودم یا  خبرهای خوبی که هنوز در راه اند.  

بعضی وقت ها واقعا به این مسئله فکر میکنم که خدا خیلی هوامو داره, تا به حال نشده 

که تنهام بزاره و من و فراموش کنه.با این که من همیشه به یاد خدا نیستم ولی همیشه 

این حس و داشتم که خدا هیچ وقت تنهام نمی زاره .حتی سختی های زندگی هم برام شیرین می شه با توکل به خدا. 

خدایا سال جدید با روزهای جدید و اتفاقات خوب و بد  و روزها و شب هایی که ندیدیم در راه, سرنوشت ما بدست خودمونه اما  تو به یاد ما باش اگر چه بنده ناشکر تو هستیم


 

هر کس خداوند را آنگونه که سزاوار اوست بندگی کند,خداوند بیش از آرزوها و کفایتش 

 به او عطا می کند[ پیامبراکرم (ص) بحارالانوار- ج 71 - ص 183)

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:29 http://www.carmensitta.blogfa.com/

خواهش میکنم.

اما اگه منظورتون carmen_citta@yahoo.com ِ باید بگم که پسوردش یادم رفته!!!

به این آدرس میل کنین ممنونتون میشم:
maryam.dehghani.t@gmail.com

بله. به جیمیلتون ارسال شد

مریم شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:09 http://www.carmensitta.blogfa.com/

من امسال شکوم خونه بودم.

تا حالا فکر میکردم شگون باشه !!!!

شاید شما راست بگی و شگون درست تر باشه ولی هرجایی یه چیزی
کم و زیاد می گن . شگوم یا شگون فرق زیادی نداره

مریم شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:08 http://www.carmensitta.blogfa.com/



سال نو مبارک

سال نو شما هم مبارک

من جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 http://kharnevesht.blogsky.com/

سال خوبی داشته باشی

امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید
تشکر از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد