یک مرد در دنیای وب

یک مرد در دنیای وب چه می کند

یک مرد در دنیای وب

یک مرد در دنیای وب چه می کند

لطفا درست جستجو کنید!!

امروز همینطوری رفتم تا پرشین استت تا ببینم وضعیت بازدید وبلاگم چطوره, بعد از کلی درگیری  

ویقه به یقه شدن با نگهبانای دم دربه خاطرکلمه عبور وارد شدیم .اما چشمتون روز بد نبینه. 

چی شده؟یه بابایی با جستجو تو گوگل وارد وبلاگم شده.این کار ایشون به خودی خود ایراد نداره اما چطور وارد شده با جستجوی چه کلمه ای!!! دیوانگی های پسرا.دقت کردید.دیوانگی های پسرا .یکی نیست بگه آخه برادر من شما مخت پاره سنگ ورداشته مردم و چرا بدنام می کنی؟ 

البته من می دونم این یه کار از پیش برنامه ریزی شدست وگرنه چه دلیلی داره یه نفر با سرچ یه کلمه موهن!وارد وبلاگ من بشه(والله هرچی تو گوگل این کلمه رو سرچ کردم تا صفحه سه وبلاگ من در نتیجه جست و جو نبود).این یکی از نشانه های برنامه ریزی علیه امنیت این وبلاگ رو    می رسونه به همین دلیل و برای پاسخ به این جنگ نرم تصمیم گرفتم یه پست بکوبم به دیوار وبلاگم با این تیتر: لطفا درست جستجو کنید!! 


 

این وبلاگ مورد توجه جمع بسیار کم ولی قابل احترام وبلاگ نویسان جوان است.درصورت تکرار چنین موارد متعفنی اقدام به بمب گزاری گوگلی علیه گوگل(پشتیبان مالی و نرم افزاری این جوجه فوکلی)کرده و مسئولیت آن به عهده مالک ریگی و یا برادرش و یا حاج احمدی می باشد 

نظرات 1 + ارسال نظر
نریمان پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 http://www.golestandl.com

والا من خودم هم وبلاگ نویس بودم و خیلی دوست دارم از وبلاگ نویسان حمایت کنم تا سایتها فقط ای کاش وبلاگتان همیشه به روز و پایدار باشد خواستم اگر مایل به تبادل لینک بودید منو با نام گلستان دانلود لینک کنید و بگید شما رو با چه نامی لینک کنم شاید با لینک شدن در سایت هم به پیشرفت سایت و هم پیشرفت خودتون کمک کنید و هم این که همایت کوچکی ار طرف ما شوسد

از شما به خاطر لطفتون تشکر می کنم از این که به فکر وبلاگ نویسان هم هستین خوشحالم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد