یک مرد در دنیای وب

یک مرد در دنیای وب چه می کند

یک مرد در دنیای وب

یک مرد در دنیای وب چه می کند

قطع برق ورزشگاه آزادی کار خبرنگارها بود!!

سلام 

بازی پیروزی و صبا رو دیدید؟ اگه ندیدید حتما از حاشیه هاش شنیدید. این بازی تموم شد ولی 

قضیه برق ورزشگاه تموم نشد.اینکه باد و باران و رعد و برق و خود برق دست بکار شدن تا صبا ببازه. باد و بارون و رعد وبرق هم تموم شد ولی اینا هنوز نفهمیدن چرا برق قطع شده. مسئولین  استادیوم میگن برق منطقه قطع شده!! مسولان اداره برق هم میگن قطعی نداشتیم!! مشکل از   برق استادیوم بوده.پس با این تفاسیر به این نتیجه می رسیم که قطع برق ورزشگاه کار خبر نگار ها بوده و از کمیته انضباطی درخواست کنیم تا اینا رو هم منشوری کنه!! شما چی میگید؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 http://carmensitta.blogfa.com/

سلام دوست خوب. راستش من بازی رو گوش کردم از رادیو چون استقلالیم و حوصله ی رفتن به اتاق تلویزیون رو نداشتم! اما خواهرم که پرسپولیسیه رفت اتاق تلویزون. عارضم به حضورتون که ما تو خوابگاه دانشگاه تهران بودیم. و برق همون موقع همه جا قطع شد. البته تو خوابگاه که قطع و وصل شد. و شنیدیم که گزارشگر میگفت ورزشگاه تو خاموشی فرو رفته! اما آبجی بیچارم فکر کرد همسایه های اتاق تلویزیون از داد و فریاد های اونها عاصی شده و برق رو قطع کردن. خلاصه پیدا کنید پرتقال فروش را!!!!!

ای وای من باید دنبال پرتقال فروش می گشتم ؟ یادم بودا یادم رفت!!!

اوکسین ادز سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 http://www.oxinads.com/?i=25420

کسب درآمد اینترنتی:
آیا به دنبال درآمد و حقوق ثابت ماهیانه و مادام العمر هستید؟ آیا فاقد سرمایه لازم جهت آغاز کسب و کار می باشید؟
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید با عضویت در سیستم اوکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 500 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد

راستش من خیلی روی سیستم های کلیکی وقت گذاشتم حتی تو سایت شما و به این نتیجه رسیدم که این کار بی فایدست یعنی بچسبید به وبلاگ نویسی خودتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد